Blogaward



Jeg har modtaget en blogaward af Anne Louise, tusind tak for det (: Med det følger der det, at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv som i ikke vidste - og sende den videre til 7 andre blogs. Jeg har simpelthen ikke styr på hvem som har modtaget den her award-halløjsa og ej, så jeg tagger alle de dejlige bloginder som kommer forbi her :)

1. Jeg er et omvandrende rockmusikleksikon. Spørg mig om alt fra 1965-2000 og jeg kan højst sandsynligt svare på det. 
2. Jeg elsker Stephen King og har intet mindre end 21 bøger af hans bøger. 
3. Jeg er ekstremt lysfølsom - hvilket for det meste resulterer i slem hovedpine og til tider migræne - æv og øv. 
4. Hvis jeg har en doven dag - på en af de dage hvor man burde lave lektier og rydde op - sætter jeg altid The Ramones på. Så kommer jeg igang :) 
5. Jeg er halvt svensker. 
6. Jeg har ingen tatoveringer endnu (pengenød), men har allerede planlagt 3-4 styks og vil have mindst én hvert år efter jeg er fyldt 18. Dvs, jeg har taget hul på det første år :D 
7. Hver eneste måned donerer jeg penge til WSPA og Amnesty

Igen, mange tak! 

No comments:

Post a Comment