Kapitulation - migræne

I går var jeg en tur til Kobæk strand og løb en lang, dejlig tur. Men da jeg kom tilbage til vores tæpper på stranden, kunne jeg mærke, at jeg måske ikke havde det så godt igen. Jeg havde nemlig alle mine symptomer på et starten migræneanfald, hvilket vil sige, at jeg bl.a. ser prikker som jeg ikke kan se noget "i". Så jeg smed mig på stranden, dækkede mine øjne, så de ikke fik noget lys og satte Enya på min iPod. 

Øv, øv, øv. Så jeg lå med migræne fra klokken 16.00, ca, til langt ud på aftenen. I dag går det bedre, men for guds skyld, hvor jeg haaader migræne. Så i dag er jeg hoppet i lidt hyggetøj og vil se en film i selvskab med lidt champignonsuppe. I går så jeg "I love you Phillip Morris" imens jeg havde ondt af mig selv. Den er seriøst god! 

Her kommer lige et big-ass billede fra i dag. Jeg synes bare at blusen falder så pænt. Ahh. Den er fra H&M's Big is Beautiful. 



Photobucket

No comments:

Post a Comment