Blogleg FTW!



Jeg er blevet tagget af flotte Dyveke i en blogleg. 


Navn: Sol 
Kælenavn: Tjaa. Jo altså, Nynne kalder mig da Zulu :P 
Ynglingsfilm: Der er mange! Fight Club, Leaving Las Vegas, Ringenes Herre, Zombieland, The Wall, osv 
Ynglingsbog: Stort set alt som er fra Stephen King, Christopher Hitchens, Tolkien, Nietzsche, og Rousseau's hånd. 
Ynglings sanger/sangerinde: Robert Plant/Enya
Ynglingsband: Led Zeppelin 4 leif. 
Ynglings tv-serie: How I Met Your Mother, Lost, SATC, Simpsons, American Dad, 
Ynglingsmad: Jeg er vegetar og elsker en masssse grønsager med masser af karry, quorn, feta og ris :) og chili! 
Ynglingsblog: A Fashion Tale er old-time favorite. 
Ynglings skuespiller/skuespillerinde: Det ved jeg sørme ikke rigtigt. Men for tiden kan jeg rigtigt godt lide Woody Harrelson.
Ynglingsmusik: 60'er og 70'er rock er ynglings, men derudover er det bl.a. genrer som heavy, rock, blues, new age, electronica som du finder i min reol. Indie og pop har derimod aldrig sagt mig noget, men et indie-album er ikke til at finde hos mig. 
Hobby: Spille og lytte til musik, male, læse, løbe og nyde naturen. Derudover har jeg faktisk i mange år været aktiv i SUF. Er stadig medlem, men en hobby vil jeg dog ikke kalde det længere..
Crush: Jimmy Page anno '69 
Ynglings årstid: Nok efteråret. Ahh. 
Ynglings frugt: Sharon-frugt
Ynglings farve: Sort og rød
Tøjstil: For det meste farveløs og meget vintage. 
Stilikon: Det ved jeg faktisk ikke rigtigt. Henter min inspiration mange steder fra; diverse blogs og tumblrs, editorials, gadebilledet og alt muligt. Men Freja Beha er gudesmuk og har en lækker stil. 
Forbillede: Hm, ved ikke om jeg har ét bestemt. Men jeg beundrer mennesker som besidder en råstyrke og som står fast på deres holdninger i enhver situation. 
Fremtidsdrøm: Jeg vil uddanne mig til antropolog og rejse verden rundt - mange gange. 


Jeg tagger: 

No comments:

Post a Comment