I'm back!



Ahh. 

Jeg har haft en SKØN uge på Lanzarote. Jeg har slappet heeeelt af, og taget alt i mit eget tempo. Det var skønt. Jeg svømmede og løb i kilometervis, var bl.a. med til disse ting også: Step, body toning, pilates + pilates reformer, yoga, taji qigong og stretch and relax. Derudover var jeg også på et stort lokalt marked i byen Teguise, hvilket var rigtigt skægt også :) De første tre dage var der overskyet og blæsende med en smule regn - det var øv, men så var der også meget mere overskud til alle de andre ting :) De sidste fire dage var til gengæld skøøønne. Masser af sol og blå himmel - så lidt brun er jeg da også blevet :) 

..Men det er også dejligt at være tilbage. 3.g går løs fra på mandag af, og jeg glæder mig til at se dem alle sammen igen.

3 comments:

  1. Jeg undrer mig..
    Var du afsted helt helt alene på den ferie? Var det ikke en smule ensomt?

    /Camilla

    ReplyDelete
  2. Velkommen tilbage - glæder mig til at se, hvad du har i ærmet :)

    ReplyDelete
  3. Camilla - Ja, det var jeg skam. Og nej, det var det bestemt ikke. Ikke ét sekund :) Jeg havde til gengæld også valgt en værelsestype, så jeg delte værelse med en anden kvinde hele ugen, hvilket nok hjælper en del på det. Men selv hvis jeg havde boet alene, tror jeg ikke at det ville blive ensomt. Club la santa har jo ting man kan lave hele tiden :)

    Gowry - Tusind tak skal du have :D Det er dejligt at være i lille, flade Danmark igen. Selvom det regner. :)

    ReplyDelete