Mission Sund

Jeg anser da mig selv for sund: Jeg har aldrig drukket cola, jeg kan ikke rigtigt lide slik og kager, spiser ikke rigtigt hvidt brød og smør, drikker meget urtete, spiser stort set kun øko, har en generel god viden om kostens ernæringsmæssige betydning osv. Derudover er jeg vegetar, så animalsk fedt bliver det heller ikke til meget af. Men på trods af dette, så falder jeg altså tit i "Jeg-ved-godt-at-det-er-usundt-men-det-smager-bare-sååååå-godt"-fælden. Det skal der så laves om på nu. Her de sidste par dage har jeg været rigtigt slem, det kan jeg godt indrømme... Øv. 

I dag har jeg så startet min dag med lidt brændenældegrød fra Urtekram og en øko-banan. Yes! Det er da en god start. Jeg er også begyndt at løbe igen, hvilket skam også hjælper på det. At jeg skal til Club La Santa hjælper MEGET på det! :) Glæder mig til at komme ned og vække min krop fra dens sommer-hi! 

Hvis der er nogle derude, som tit falder i de onde mad-cirkler ligesom mig, så tag et kig på denne blog: This is why you're fat. Puuuuha. 



Great succes! (So far..) 

No comments:

Post a Comment