Rober Plant - Silver rider... love .

Seriøst.

Den her sang gør næsten ondt på mig.

Jeg er inkarneret Led Zeppelin fan - og også af Robert Plant og hans soloalbums. Derfor var jeg meget spændt på at få hans nyeste album Band of Joy i mine små, fedtede og rock-elskende hænder.  Jeg havde i forevejen smålyttet lidt på youtube og blev ikke skuffet... MEN. Nu har jeg hørt hele skiven igennem et par gange og har sat én bestemt sang på repeat. Den hedder Silver Rider og er den på videoen. Jeg har ikke rigtigt nogle ord, men kan henvise til GAFFA's anmeldelse af albummet, hvor Silver Rider bliver omtalt som i en klasse for sig selv. Årh... Sangen er en fortolkning af den originale Silver Rider af Low. Se den her, hvis det skulle være interessant - jeg kan i hvert fald anbefale det. Jeg er tryllebundet! 


At times I see you
You silver rider
Sometimes your voice is not enough

Your face in windows
Outside forever
Nobody dreamed you'd save the world
Nobody dreamed you'd save the world

The march is over
The great destroyer
She passes through you like a knife

Oh take me with you
You silver rider
Sometimes you voice is not enough
Sometimes your voice is not enough

No comments:

Post a Comment