back from berlin!

The Cat Empire. Super svedig koncert. 

 Philharmonien. Bemærk jakken på sidste billede, som var en af de jakker som det venezuelanske orkester smed ud til publikum ;) 
 YEss. 
Hannah og jeg :) 


Yes, så er jeg tilbage fra Berlin. Det var SÅ F.E.D.T. Må indrømme, at det ikke er det skønneste at være tilbage i Danmark. Skal helt sikkert tilbage!  Vi boede på et hostel (City stay hostel) i centrum af Berlin, en sidegade til Unter den Linden (deres udgave af strøget) og lige ved Alexanderplatz. Et fedt, billigt og ungdommeligt sted. We like! Den offentlige transport var også helt fantastisk. Man kunne komme alle steder på ingen tid - jeg var meget imponeret. Før vi tog afsted havde jeg samlet adresser på cool vintage-butikker i Berlin, men dem glemte jeg selvfølgelig at få printet ud. Flot, flot. 

Jeg har sådan set ikke rigtigt købt noget med hjem. Alle pengene gik til mad og sprut. ;) Købte dog lidt sager i H&M og et par stretches og øreringe på et marked. Very nice! 

Vender tilbage med flere Berlinbilleder.

No comments:

Post a Comment