tattoo overvejelse - fugle


Jeg elsker fugle og alt hvad de repræsenterer - hvorfor ikke forevige det? Jeg har i forevejen én tatovering, men vil gerne snart tilføje til samlingen.. Jeg har dog været i tvivl om placeringen. Det ovenstående billede syntes jeg er helt igennem fantastisk og selve tatoveringen er også smukt udført. Men fuglen på lænden, på nedestående billede, tiltaler mig helt enormt. I mine øjne er det et helt fantastisk sted - og anderledes. Mine tatoveringer skal være personlige, smukke og godt (anderledes) placeret. Hmm. Tænke, tænke. I forhold til nedenstående billede ville jeg nok tilføje 2 fugle, gøre dem en anelse større og måske tilføje flyve-effekten som på det første billede.  

1 comment:

  1. Hold op hvor er de fede!
    Jeg har længe villet have en fugletatovering, svale- (selvom den udbredte svaletrend indenfor mode dog har fået mig til at blive lidt usikker)
    Men de billeder har nærmest overbevist mig nu. Alle tre steder hun har på det nederste har jeg overvejet, især håndleddet - dog skulle den gå "skrå" altså lige på siden af håndleddet så den også viser en form for bevægelse om på den anden side.. Jeg er dog bange for at man fortryder et så synligt sted - så lænden bliver det nok, denne her placering er netop anderledes... Gider ikke den der typiske helt midt på..?

    ReplyDelete