THE WALL!!!!!


Jeg nåede ikke at få billet til Roger Waters da de blev frigivet i august - jeg fik dog skrevet mig på en venteliste. I mandags blev der frigivet flere billetter, og nu skal jeg med!!!!!! 

Jeg er overlykkelig. Jeg elsker Pink Floyd og The Wall er et mesterværk. Det bliver en kæmpe oplevelse. At se Roger Waters i levende live bliver så vildt at jeg næsten ikke kan holde til det. Pink Floyd har betydet enormt meget for mig igennem min opvækst og specielt i mine tidlige teenage år. Er der nogen af jer som skal med? 

xxxx


Update: Satte lige min iPod på shuffle hvorefter "Comfortably Numb" bliver sat på. Overvej lige at jeg kommer til at opleve den live... Jeg tror, at jeg kommer til at dø. Den sidste solo er noget af det mest eminente rock-musikken har givet alle os dødelige. 

1 comment: