Tirsdag. 

Jeg har bagt en lækker tærte med en masse grønsager og god bund. Det var vældigt lækkert. Jeg har brugt den sidste times tid på at stene sjove tumblrs og dø lidt af grin. Rart! Lige nu sidder jeg i stuen og har set Alison Krauss' nye album. Javist er hun lidt en country-girl, men god musik er god musik. Så er den ikke længere. Om genren så hedder heavy, house eller klassisk und so weiter - god musik er god musik. Aaah. Hendes fantastiske stemme bringer mig tilbage til den fantastiske koncert i Stockholm for mange år siden, hvor jeg var så heldig at opleve Robert Plant & Alison Krauss. <3

Nu burde jeg virkelig tage mig sammen og læse på på oldtidskundskab. Jeg skal op på fredag. 


ps. har i hørt at Kaizers Orchestra og Portishead kommer på roskilde??? Jeg er lykkelig!

No comments:

Post a Comment