Leather backpack

Photobucket

Photobucket

Photobucket

mmh.

2 comments:

  1. hej, jeg synes din blog er vildt fed og jeg kan se at du er vegetar. Det er jeg også.
    Jeg er begyndt at tænke meget over det at være vegetar og stadigvæk købe læder produkter, så jeg ville bare høre hvordan du ser på det?

    ReplyDelete
  2. Det har jeg faktisk også selv tænkt rigtigt meget over. For min del, så blev hele skubbet i gang af, at der på den perfekte vinterjakke sidste år var et lille læderstykke ved siden af lynlåse, og jeg vidste ikke om jeg skulle købe den.. Jeg vidste seriøst ikke hvad jeg skulle gøre, og gik i tænketank som aldrig før. Jeg kom frem til, at jeg indtil videre stadig godt ville købe læder produkter, så længe at jeg ved at det er noget som jeg vil beholde i rigtigt mange år og ikke bare køber for en trends skyld. Men det betyder selvfølgelig ikke at jeg køber masser af læder produkter, faktisk er de eneste ting med læder jeg ejer tasken ovenover, min vinterjakke og et par vintage læder-shorts fra genbrugen.

    Det skal dog også lige siges, at det selvfølgelig ikke betyder at jeg støtter industrien på nogen måde, og ville aldrig købe en ægte læderjakke. Jeg har været donerende medlem af WSPA i snart 4 år og har tons af anti-pels flyveblade herhjemme. Måske kan man sige at jeg også på den måde kompenserer for mine læder-køb..

    Jeg ved godt at det her blev et lidt flyvsk (og langt) svar, men det er altså også bare en hamrende svær problemstilling. Svar endelig igen, vil meget gerne høre hvordan dine tanker ser ud :) Håber du har fået et lidt bedre indtryk af, hvordan mine ser ud i hvert fald. Ellers må du lige råbe op igen.

    Og tusind tak for rosen :)

    Mange hilsener
    Sol

    ReplyDelete