puddertip.


Jeg ville ønske, at jeg havde råd til Chanel foundation og Dior pudder hver gang - men det har jeg altså ikke. Og ville det ikke også være en fejlprioritering af ens penge? Det er så en anden diskussion. :) 

Anyways, så er jeg fan af Manhatten Clearface produkterne og specielt disse to. Jeg har egentligt ikke teenage-problemhud, men de er billige og virker simpelthen. Den kompakte pudder dækker som den skal og holder hele dagen. Den matterer også fint. Den lille boks ved siden, cover cream box, bruger jeg hvis jeg er blevet rødlig eller skal dække en uvelkommen gæst. Den grønne neutraliserer rødmen (!!!. Genialt! Dette blev jeg klog på hos Maria) og giver indtrykket af perfekt hud. 

Very nice. Skulle mene, at jeg gav 40 kroner pr. stk. 

1 comment:

  1. Tak for anbefalingen :)
    Hvor kan man købe dem henne? :)

    http://so-this-season.blogspot.com/

    ReplyDelete